جزئیات کامل از Resident Evil 7 و تریلر جدید گیم پلی Lantern

دانلود بازی Resident Evil 7 Biohazard نسخه Full unlocked

جزئیات کامل از Resident Evil 7 و تریلر جدید گیم پلی Lantern

با سلام و درود

اخیرا GameInformer با تولید کننده سری Resident evil 7 یعنی Masachika kawata مصاحبه ای انجام داده که اطلاعات کاملی در احتیار کاربران قرار داده شد ، البته این مصاحبه همراه با یک تریلر جدید از بازی نیز بود که میتونید در اینجا مشاهده یا دانلود بفرمایید!!

=====================================

مشاهده آنلاین تریلر :

00:00
--
/
--

=====================================

دانلود تریلر با لینک مستقیم 

حجم : 45MB

کیفیت : 480p

====================================

خلاصه ای از مصاحبه GI با Masachika kawata !!

از اونجایی که مصاحبه تقریبا طولانی بود من مقداری از اون رو به صورت ترجمه شده برای شما عزیزان قرار میدم!

1- با توجه به تغییرات بازی چه از لحاظ ظاهری و داستانی (با توجه به چیزهایی که تا الان دیدیم) داشته چرا نام اون رو RE7 گذاشتید ، به جای اینکه اون رو یک شروع جدید یا Reboot بنامید؟ ایا شما این بازی رو از لحاظ گیم پلی یک استارت جدید میدونید؟

اگر شما به گیم پلی هایی که تاکنون از بازی منتشر شده نگاه کنید در ابتدا اون رو یک شروع تازه از این سری میدونید ، ولی بازی جوری طراحی شده که به عنوان یک شماره دیگر از سری RE محسوب بشه ، این بازی همچنان یک Resident evil که هست که به ریشه بازی بر میگرده که ترس و کاوش و جستجو و معماها رو همراه با مبارزه داره به همراه ارائه یک چیز جدید بر میگرده . به جای اینکه ما مثل ورژن های قبلی بازی یه عنوان دیگه رو درست کنیم ما تصمیم گرفتیم یک چیز جدید با هیجان بیشتر رو ایجاد کنیم و….

 

2- تمام دموها و تیزرهایی که تاکنون دیدیم از بازی اصلی نبودند که باعث سردرگمی بین طرفداران بازی شده که بازی چگونه هست ، چرا اینقدر مخفی کاری بوده در مورد بازی و چرا تصمیم گرفتید اینطوری کار کنید؟

برای اینکه به صورت کامل از یک عنوان ترسناک لذت ببرید ، ما فکر نمیکنیم فکر خوبی باشه که اطلاعات زیادی از بازی ارائه بشه ، چه چیزی در تاریکی ها مخفی شده؟ دشمنان کی هستند؟ من چطور میتونم فرار کنم؟ اینها سوالاتی هستند که ما ترجیح میدیم بدون جواب بزاریم تا موقعی که بازیکن خودش بازی رو تجربه کنه ، و خودش همه چیز رو کشف کنه ، ما میدونیم که طرفداران بازی سوالاتی در مورد محتوای بازی دارند اما ما به انها این اطمینان رو میدیم که ما اماده ایم که یک بازی Resident evil با بهترین کیفیت ارائه بدیم .

 

3-این سری داشت به سمت اکشن سوق داده میشد ، چرا احساس کردید حالا زمانش شده که برگردیدبه سبک ترسناک ؟

ما سه عنوان متوالی Resident evil با محتوا و سبک اکشن رو داشتیم و ما فکر کردیم زمان خوبی هست که دنده عوض کنیم و خودمون رو برای ساخت یه چیز جدید به چالش بکشیم ، چند عنوان قبلی به یک وسعت خیلی بزرگتری افزایش یافت و همینکه ما به بیستمین سالگرد سری رسیدیم ما ریشه های بازی رو رسیدگی کردیم و تصمیم گرفتیم یک چیز شخصی تری رو این بار ایجاد کنیم . چه چیز بهتری برای جشن گرفتن این فرانچایز میتونه باشه تا اینکه فرنچایز به ریشه های اصلی خودش یعنی بقا و ترس با هیجان بالا برگردونیم.

 

4- چرا تفییر به یک اول شخص؟

وقتی که ما تصمیم تمرکز روی سبک ترسناک رو گرفتیم فکر کردیم یک دید اول شخص برای فرو بردن کامل بازیکن در تجربه بازی، موثرترین روش خواهد بود ، با تبدیل بازیکن به کاراکتر اصلی ما فکر میکنیم رابطه شخصی بهتری خواهند داشت نسبت به اینکه در بازی چه اتفاقی میفته و میتونند بازی سبک ترسناک رو جوری تجربه کنند که تا حالا نکرده بودند!

 

و …

(سعی کردم فقط قسمت های مهم مصاحبه رو ترجمه کنم و بزارم ، از اونجایی که مصاحبه طولانی بود در صورتی که مورد استقبال قرار بگیره ان شا الله دفعات بعد بصورت کامل قرار میدم)

===================================

راه اندازی شده توسط وب سایت تخصصی بازی های رایانه ای و آموزش
All Rights Reserved 2016-2017
Powered by WordPress | Theme Designed by: http://www.ristorantelagoghedina.it | Thanks to r4idsiit.com, http://www.3dsmonde.com and nariward.net