بسمه تعالی

در این قسمت ، به اکثرسوالاتی که ممکن است در هنگام خرید از این فروشگاه داشته باشید یا ذهن شما را مشغول کرده باشد پاسخ خواهیم داد ، پیشنهاد میشود همواره در صورتی که سوالی ذهن شما را درگیره خود کرده باشد این قسمت را مطالعه و در صورتی که پاسخ ان را نیافتید به پشتیبانی فروشگاه مراجعه کرده تا بتوانید با اطلاعات کامل نسبت به محصول مذکور و شرایط فروش ان ، اقدام به خرید کنید.

 

  • مدت زمان گارانتی درج شده برای اکانت ها چیست و به چه صورت میباشد؟

گارانتی اکانت ها به مدت زمانی گفته میشود که شما مجاز هستید از اکانت استفاده کنید و یا به عبارتی ما استفاده شما از اکانت را در مدت زمان مذکور تضمین میکنیم ، بدیهی هست که پس از مدت گارانتی این فروشگاه کلیه حقوق در خصوص قطع دسترسی مشتری به اکانت خریداری شده را محفوظ میداند.

 

  • ایا قیمت محصولات اریجینال (از قبیل سی دی کی ، استیم گیفت ، گیفت کارت ها و….)این فروشگاه بروز بوده و پس از خرید در تحویل انها مشکلی نخواهد بود؟

خیر!

با توجه به نوسانات بسیار شدید نرخ ارز در ایران و تعداد بالای محصولات و عدم امکان آپدیت مداوم کلیه قیمت ها بدون تایید مسئولین فروشگاه آپدیت نیستند و طبق اطلاعیه درج شده در صفحات محصولات باید با مسئولان فروش هماهنگ شوند تا در صورتی که تغییر قیمتی بعلت تغییرات نرخ ارز وجود داشته ، اعمال شود ، در صورت عدم هماهنگی این امر بدیهی ست که خریدار در صورت وجود افزایش قیمت موظف به پرداخت ما به تفاوت میباشد.

 

  • مدت زمان پاسخ به تیکت ها چقدر میباشد؟

با توجه به میزان مشغله تیم پشتیبانی این زمان متفاوت میباشد ولی در اکثر مواقع در بین 1 دقیقه تا 4 ساعت به کلیه تیکت ها پاسخ داده میشود.

 

  • من هزینه یک محصول را پرداخت کرده و ان را دریافت نکرده ام ، چه کنم؟

در مرحله اول شماره همراه و ایمیلی که در هنگام ثبت سفارش ثبت کرده اید را چک کنید (حتما در خصوص ایمیل قسمت اسپم را نیز چک فرمایید) ، چرا که کلیه سفارشات به ایمیل یا شماره همراه ارسال شده و در صورت بروز مشکل در تحویل محصول خریداری شده نیز از همین روشهای ارتباطی استفاده میگردد.

 

  • مدت زمان تحویل سفارشات چقدر است؟

مدت زمان تحویل محصولات در اکثر مواقع در صفحه خرید محصول مذکور درج شده است و لازم بذکر است که با توجه به اینکه این امر در زمان انتشار این مقاله ، اتوماتیک نبوده ، لذا در صورتی که خارج از وقت کاری وب سایت سفارش ثبت کنید بدون در نظر گرفتن زمان تحویل سفارش درج شده ، محصول مذکور در اول وقت کاری روز بعد ارسال میگردد.

 

  • من در خصوص سی دی کی های اریجینال اطلاعات کافی ندارم و نمیدانم اصلا چه هستند ، چه کنم؟

در اینترنت سرچ کنید! لطفا به هیچ وجه در خصوص این امر وقت پرسنل پشتیبانی را نگیرید ، (این طبیعی ست که وقتی شخصی با چیزی اشنایی ندارد توضیح دادن کلیه مسائل و راهنمایی در خصوص استفاده از ان بسیار وقت گیر بوده و نیاز به حوصله دارد که با توجه به مشغله بسیار زیاد پرسنل پشتیبانی ، این کار از جانب مشتری بسیار ناشایست بوده و گونه ای از مزاحمت میباشد ، لازم بذکر است با توجه به اینکه این یک فروشگاه سرگرمی میباشد و اکثر مخاطبان افراد با سن وسال کم میباشند ، اکثر مواقع حتی وقتی پرسنل فروشگاه بطور محترمانه از وقت گذاشتن برای این امر پرهیز میکنند برخی مشتریان شروع به حرف های ناشایست و توهین به پرسنل فروشگاه میکنند که این خود یکی از دلایلی میباشد که درخواست راهنمایی از پرسنل پشتیبانی را ممنوع کرده ایم).

 

  • من سی دی کی اریجینال خریدم ، ایا میتوانم ان را نگه دارم و هر زمان مایل بودم استفاده کنم؟

بله ، میتوانید نگه دارید ولی پیشنهاد ما فعال سازی محصول خریداری شده فورا پس از خرید میباشد چرا که در صورتی که سی دی کی مذکور در اختیار شخص سوم قرار گیرد براحتی میتواند روی اکانت خود ان را فعال کند که در این صورت مسئول اینگونه سهل نگاری هایی شما هستید چرا که پرسنل این فروشگاه پس از تحویل محصولات اریجینال هیچ گونه مسئولیتی ندارند.

 

 

….. در حال بروز رسانی