همواره تلاش ما بر ارسال سفارشات در کوتاه ترین زمان ممکن بوده است ، در ادامه شیوه انجام و یا ارسال سفارش محصولات مختلف در این فروشگاه را برای شما شرح میدهیم تا در ثبت و دریافت سفارش به مشکلی برخورد نکرده و همچنین سفارش خود را در کوتاه ترین زمان دریافت کنید.
عمومی و کلیات
- بازه زمانی ارسال سفارشات همواره در توضیحات هر محصول درج شده است.
- بر اساس نوع محصول خریداری شده شیوه ارسال/انجام ان متفاوت است که در ادامه به ان خواهیم پرداخت
- این فروشگاه و کلیه مسئولین ان از تسریع در انجام و یا ارسال سفارشات برای مشتریانی که بر این مسئله اسرار دارند ، معذور است.
نحوه بررسی وضعیت سفارش
شما همواره میتوانید با مراجعه به حساب کاربری خود در فروشگاه از وضعیت سفارش خود و همچنین پیام هایی که پرسنل این فروشگاه در خصوص سفارش مذکور برای شما درج کرده اند مطلع شوید ، بدین منظور مسیر زیر را طی فرمایید
- ابتدا وارد فروشگاه شده
- در بالا روی نام کاربری خود کلیک کرده و از منویی که باز میشود گزینه پروفایل را انتخاب فرمایید
- در صفحه جدید روی گزینه سفارشات کلیک کنید
- در صفحه جدید از لیست سفارشات ، سفارش فعلی خود را پیدا کرده و گزینه نمایش را انتخاب فرمایید
- در صفجه جدید کلیه جزئیات سفارش شما درج شده است
سی دی کی اریجینال
- کلیه سفارشات سی دی کی اریجینال جهت جلوگیری از بروز سوء تفاهم با مشتری توسط پرسنل این فروشگاه فعال میگردد.
- بر اساس بند 1 ، جهت فعالسازی سی دی کی خریداری شده شخص مشتری میبایست اکانت/حساب کاربری خود در پلتفرم مذکور (اریجین،استیم ، یوپلی و…)را از طریق کانال ارتباطی ایمیل و تلگرام درج شده در قسمت تماس با ما ، به پرسنل این فروشگاه ارائه دهد.
- ارسال سی دی کی برای مشتری فقط پس از فعالسازی ان روی حساب کاربری مشتری ممکن میباشد ، این مورد بجهت جلوگیری از بروز سوء تفاهم با مشتری میباشد.
- به منظور شفافیت لازم بذکر است که همواره مشتریانی وجود داشته که پس از دریافت سی دی کی و فعال کردن ان ، ادعاهایی همچون غلط بودن سی دی کی را دارند ، لذا فعالسازی سی دی کی توسط فروشگاه (بر اساس بند 1 تا 3) یک مسئله ثابت برای کلیه مشتریان بوده و غیر قابل تغییر است.
- در برخی محصولات اطلاعیه هایی مبنی بر لزوم هماهنگ کردن قیمت درج شده برای محصول با واحد فروش درج شده است ، لذا حتما بدین منظور اقدام فرمایید.
- بر اساس بند 5 ، در صورت عدم هماهنگی قیمت قبل از ثبت سفارش هر گونه تحویل کالا فقط با پرداخت ما به تفاوت احتمالی مقدور میباشد.
- هر گونه نکته ، مسئله یا موردی که نیاز به توجه یا اقدام شما در خصوص سفارش باشد از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی میگردد .
بازی های اشتراکی
- در خصوص بازی های اشتراکی همواره زمان نصب/فعالسازی و یا دانلود بازی محدود بوده و شما برای مدت محدودی به اکانت مذکور دسترسی دارید.
- به علت مسائل مطرح شده در بند 1 ، تحویل بازی های اشتراکی همواره از طریق پشتیبانی تلگرام انجام میگردد و کلیه هماهنگی های زمانی نیز از همین کانال ارتباطی میباشد.
- بر اساس مسائل مطرح شده در بند 1 و 2 ، همواره شخص مشتری باید در خصوص بازی های اشتراکی به پشتیبانی فروشگاه پیام داده و سفارش خود را دریافت کند و اینگونه سفارشات به ایمیل و یا شماره تماس مشتری ارسال نمیگردد.
- بر اساس مسائل مطرح شده در بندهای 1 تا 3 ، در خصوص بازی های اشتراکی همواره پیگیر سفارش خود باشید و انتظار دریافت ان از طریق ایمیل و یا شماره تماس را نداشته باشید.
اکانت های بازی
- اکانت های بازی همواره بر اساس بازه زمانی درج شده در توضیحات محصول به ایمیل ثبت شده توسط مشتری ارسال میشوند.
- در نوشتن ایمیل خود همواره دقت لازم را اعمال فرمایید ، لازم بذکر است کلیه ارتباط بین مشتری و فروشگاه از طریق همان ایمیل انجام میگردد.
- در خصوص دریافت سفارشات همواره تا پایان بازه زمانی درج شده در توضیحات محصول صبور باشید و در صورت عدم دریافت محصول طی ان بازه زمانی ، سپس از طریق پشتیبانی فروشگاه پیگیری فرمایید.
- از ارسال پیام های مکرر و یا از چند کانال ارتباطی در خصوص دریافت سفارشات خودداری فرمایید .
- بر اساس بند 4 ، ارسال سفارشات بر اساس بازه زمانی مشخص انجام میگردد و از تسریع در این مسئله برای مشتریان گرامی معذوریم.